Klimop B1 komt te kort tegen OJC ’98 B1

Klimop B1 – OJC ’98 B1 : 4-7

In de tweede thuiswedstrijd heeft Klimop B1 de punten moeten toestaan aan OJC ’98 B1.

De start was wederom overtuigend met veel kansen en een relatief snelle 2-0 voorsprong. Eenzelfde scenario herhaalde zich als een week eerder. Kansen genoeg, maar de afronding blijft uit. OJC komt langszij, en Klimop speelt slim in op de verdedigende wijze van de opponent. Zodoende een eerste helft met heersende verdedigingen wat leidde tot een schamele 3-2 ruststand.

Na de pauze neemt OJC de wedstrijd over, waar Klimop nog op 4-4 gelijk komt. Uiteindelijk trekken de gasten aan het langste eind door met 4-7 te winnen. De afronding laat nog op zich wachten, maar Klimop heeft wederom bewezen leuke B1 te hebben.

Rens van Heugten