Geen revanche voor Klimop B1

In de thuiswedstrijd is het Klimop B1 niet gelukt om revanche te pakken voor de vervelende uit nederlaag tegen Ready ’60 B1.

De gasten begonnen scherp aan het duel en zetten direct een 0-3 stand neer. Klimop toont karakter en knokt zich terug naar 2-3. In een boeiende eerste helft bleven de ploegen gelijk op gaan, waar Ready net wat scherper speelde wat een ruststand van 4-7 betekende.

Na de pauze bleef Klimop knokken voor wat het waard was, maar kon maar niet langszij komen. Als dan de 5-7 valt is de spanning te snijden. De gasten uit Roermond blijven echter rustig en scoren op tijd tegen om de voorsprong te behouden.

In een leuke wedstrijd mag Klimop B1 tevreden zijn over het getoonde spel. Helaas stond er een eindstand van 8-10 op het bord.

Rens van Heugten