Laatste veldwedstrijd van Klimop uit in Oss tegen DOT

Wedstrijd: DOT 1 – Klimop 1
Uitslag 21-19

Laatste veldwedstrijd van Klimop uit in Oss tegen DOT. Een spannende wedstrijd van begin tot einde waarbij allebei de ploegen maximaal 4 scores voor hebben gestaan. In de periode van 5 minuten na rust tot 19 minuten na rust wisten de Astenaren de korf niet te vinden en hielp de tegenstander daarmee in het zadel. Een gelijkspel leek zich aan te dienen op 19-19, maar het klokje van de scheids liep trager dan die van beide coaches. In de extra 5 minuten scoorde DOT nog tweemaal. Klimop sluit de eerste veld helft af als 6e in de poule van 8, dat geeft op het einde recht op handhaving, maar we zijn pas halverwege. De zaalcompetitie start 13 november, uit tegen wederom DOT. Een mooie gelegenheid om revanche te nemen op tenminste één gestolen punt.