Klimop verliest van titelkandidaat OJC ’98

OJC ’98 1 – Klimop 1 : 15-11 (7-5)

Het was 26 september, en vol goede moet reed Klimop 1 – na een kleine inschattingsfout van Erik door de nieuwe afstand van zijn huis naar de tennishal – bijna op tijd naar Berkel Enschot. Na het verlies van vorige week hadden we iets goed te maken, en na de NS te informeren dat er even geen treinen mochten rijden tussen 15:30 en 16:30 (voor wat minder afleiding bij Jelmer) stonden we vol goede moed klaar bij OJC.

Helaas begon de thuisploeg scherp en stonden we snel 3-0 achter. Gelukkig staat het woord opgeven niet in ons woordenboek en we streden door tot we terug kwamen op een gelijke stand. We gingen de rust in met 7-5.

De wedstrijd was nog niet gespeeld, maar OJC kwam sterk uit de rust en na een aantal tegengoals leek het erop dat ze flink gingen uitlopen. Maar dat lieten we ons niet zomaar gebeuren, de winst was niet meer binnen handbereik maar OJC ruim laten winnen? Er zijn grenzen. We zetten nog even een tandje bij en zo waren de laatste drie goals van de wedstrijd in ons voordeel.

Helaas was deze eindstrijd niet genoeg om de winst mee naar Asten te nemen, toch gaan we deze strijdlust zeker doortrekken naar de wedstrijd van volgende week. Gelukkig is deze in Asten, dus is hierbij iedereen uitgenodigd om te komen kijken naar wellicht de eerste winst van het seizoen voor Klimop 1. Wij bereidden ons ondertussen voor door elke dag strafworpen te oefenen (niet dat we dat nodig hebben, gewoon omdat we dat super leuk vinden).

Tot volgende week!
Isa