Zelf wedstrijd verslagen maken en insturen

Wat is er nu leuker dan een leuk wedstrijdverslag van je eigen ploeg te zien op de website. Bijna niets zou je zeggen maar wat nog leuker is, is een wedstrijdverslag van een andere Klimop ploeg te zien…

Lezen hoe een ploeg is “ingemaakt”, wie de goals heeft gescoord en wie ze heeft aangegeven! En waarom je nu net op het nippertje verloren hebt, zonder de scheidsrechter te veroordelen….

Dat soort wedstrijdverslagen zoeken wij voor onze website. We hebben het dus makkelijk gemaakt voor je.

In onderstaand formulier kun je een verslag kwijt. Wil je er ook een foto bij? Deze mag je via de email sturen naar info@kv-klimop.nl, dan kunnen we hem erbij plaatsen.

Je verslag of foto staat niet meteen op de website maar we proberen hem er binnen een dag te plaatsen.