Prinsenreceptie Prins Hans VII

Zoals niemand ontgaan zal zijn is onze Hans prins van Klotland, Prins Hans VII. Dit willen we als vereniging natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan. Daarbij is dit de uitgelezen kans om heel Asten te laten zien wat voor leuke vereniging wij zijn. Afgelopen twee weken zijn we al druk bezig geweest om een invulling te geven aan de prinsenreceptie. We hopen dat zoveel mogelijk leden of andere betrokkenen aanwezig zullen zijn. Op deze manier kunnen we de carnaval voor Prins Hans VII nog specialer maken.

De prinsenreceptie vind plaats op maandagochtend 12 februari en begint om 10.15. Om 13.00 staat de felicitatie van Klimop op het programma. We willen met zoveel mogelijk mensen het podium betreden. Ook ouders of oud-leden zijn hierbij welkom! Graag vragen we of iedereen wil aanmelden via onderstaand formulier, zodat we een idee hebben van de belangstelling. Maar ook zonder aanmelding ben je welkom!

Praktische Informatie:

Wanneer             Maandag 12 februari vanaf 10.15
                           12.30 Verzamelen Klimop in de foyer
Wie                      (Jeugd)Leden, Ouders van leden, oud-leden en alle andere betrokkenen van Klimop
Waar                    ’t Kwartier
Kleding                 Rood-Wit

Tijdens de receptie zullen wij een gezamenlijk lied zingen. De tekst kan je via onderstaande link downloaden daarnaast een link naar de muziek.

Download de tekst. Muziek staat hieronder.