Start buitenseizoen 2024

Beste klimoppers,

Het einde van het zaalseizoen is in zicht. Komende weekend zijn de laatste zaalwedstrijden waar de C2 op zaterdag om 13:20uur nog kans maakt op het kampioenschap.

Trainen
Vanaf maandag 18 maart 2024 gaan we weer buiten trainen op onze kunstgrasvelden. Dit doen we volgens dezelfde tijden als in september en oktober. Bekijk hiervoor de teampagina of deze pagina met trainingstijden.

De E teams
Omdat we 10 kinderen in de E hebben, zijn zij over 2 teams verdeeld. Zie hier voor meer informatie.

Wedstrijden
De eerste wedstrijden zullen voor de A1, de B1, de C2 en de E2 op 13 april zijn. De C1, de D1, en de E1 starten al een week eerder: op 6 april. Vanaf komende vrijdag is het volledige wedstrijdprogramma op onze website en in de KNKV-app te vinden.