Nieuwe voorzitter en bestuurslid stellen zich voor

Tijdens de jaarvergadering van 27 september zijn Bjorn van Oosterhout (voorzitter) en Guido Hoeben (bestuurslid) afgetreden en opgevolgd door Niek Janssen (voorzitter) en Ilse Bakker (bestuurslid). Hieronder stellen ze zich even voor.

Ilse Bakker
Even voorstellen. Ik ben Ilse Bakker-Hoeben en ben 38 jaar jong. Ik woon in Asten samen met mijn man Twan Bakker waar ik al 12 jaar mee getrouwd ben en 2 kinderen Damon (11) en Britt (9). Onze dochter Britt zit al een aantal jaren bij het korfbal. Ze is in de F begonnen en zit nu in de D2. Ze hebben mij een aantal maanden geleden gevraagd of ik het 75-jarig bestaan van Klimop mee wil organiseren. Feestjes daar houden wij wel van, dus nu zit ik in de commissie om dit mee te regelen. We gaan er een groot feest van maken in het weekend van 20 mei 2022. Later hebben ze gevraagd of ik mee in het bestuur wilde komen. Mijn broer Guido Hoeben heeft ook in het bestuur gezeten. Wij houden er wel van om dingen te regelen of in ieder geval in goede banen te lijden. Als we verbeteringen zien, willen wij dat graag, samen met anderen, aanpakken. Mijn broer is nu uit het bestuur en ik ben sinds afgelopen maandag (27 september 2021) officieel lid van het bestuur van klimop.
Zelf ben ik werkzaam op Kempenhaeghe als persoonlijk begeleider van mensen met een (licht)verstandelijke en/of lichamelijke beperking en epilepsie. Dit doe ik al 22 jaar met liefde en plezier. En naast mijn baan ga ik mezelf nu dus inzetten voor deze mooie club. Want dat is het, een mooie club mensen die de sport beoefenen en vaak daarnaast ook nog hun steentje bijdragen als vrijwilliger of diens ouders/familie. Samen de schouders eronder om de club draaiende te houden en te laten groeien. Bij vragen weet mij te vinden!

Niek Janssen
Graag stel ik mijzelf via deze weg aan jullie voor. Mijn naam is Niek Janssen, partner van Ilse Derks en vader van Rens, Lynn, Lars en Fenne. Ilse heeft jarenlang actief gekorfbald bij Klimop en sinds een paar jaar is Lynn lid van de vereniging.
Ik ben inmiddels een jaar onderdeel van het bestuur van Klimop. Op maandag 27 september heb ik tijdens de algemene ledenvergadering de voorzittershamer van Bjorn van Oosterhout overgenomen. Een hele eer om voorzitter te mogen zijn van een vereniging met zo’n rijke historie. Een vereniging die aankomend jaar het 75 jarig bestaan viert. In deze tijd, waarin verenigingen om ons heen het regelmatig hard te halen hebben, geen vanzelfsprekendheid en daarmee een geweldige prestatie!
Klimop staat er goed op: een mooi ledenaantal, teams in alle leeftijdscategorieën, een eigen locatie, een gezonde financiële situatie en bovenal betrokken leden! Uiteraard heeft de vereniging ook haar uitdagingen. Permanente aandacht voor voldoende aanwas van onderaf, alsmede voldoende kader om het korfballen mogelijk te blijven maken, blijven cruciaal.
Ik wil via deze weg Bjorn nogmaals danken voor zijn rol als voorzitter de afgelopen jaren. Hij heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de vereniging zoals die vandaag de dag bestaat. Met veel energie draag ik de komende jaren graag mijn steentje bij aan de vereniging, zodat eenieder in Asten die wil korfballen daartoe de mogelijkheid heeft!
Mocht je contact met mij willen hebben over een leuk idee, een verbeterpunt of een chagrijnig momentje, schroom niet om mij te bellen.
Ik wens jullie een succesvol seizoen, maar bovenal veel korfbal plezier!
Niek Janssen
M: 06-19994551