Zaterdag 28 juni : Grote schoonmaak !

Aan alle leden en ouders van Klimop,

Dankzij de medewerking van de vele enthousiaste vrijwilligers zijn alle georganiseerde activiteiten het afgelopen seizoen vlekkeloos verlopen. Daarom zijn wij oprecht trots op alle vrijwilligers die Klimop een warm hart toedragen.

Natuurlijk hopen we dat we in het seizoen 2014/2015 weer een beroep op jullie mogen doen, zodat seizoen 2014/2015 net zo’n mooi (of zelfs mooier) jaar wordt dan het afgelopen seizoen. Laat het onze gezamenlijke uitdaging worden om van seizoen 2014/2015 wederom een topjaar te maken.

Om ervoor te zorgen dat we het seizoen 2014/2015 in een schone en opgeruimde accommodatie kunnen starten hebben we een grote schoonmaakdag gepland op zaterdagmorgen 28 juni. Tijdens deze schoonmaakdag zullen we er met zijn allen voor zorgen dat het clubhuis en de kleedkamers klaar zijn voor het nieuwe seizoen. Uiteraard zal tijdens deze schoonmaakdag gezorgd worden voor de noodzakelijke hulpmiddelen en zal er gezorgd worden voor een hapje en een drankje.

Onder het motto “vele handen maken licht werk” hopen we op vele enthousiaste vrijwilligers. Deze dag kan zo maar dienen als een eerste teambuildingsactiviteit voor het nieuwe seizoen. Want zoals ze zeggen: een goed team kan alles overwinnen! Dat dit geen cliche is, maar de echte realiteit hebben alle enthousiaste vrijwilligers bewezen die zich het afgelopen seizoen met hart en ziel hebben ingezet voor de vereniging om de vele activiteiten vlekkeloos te laten verlopen.

Dus kom met z’n allen op zaterdag 28 juni om 9.00 uur naar het clubhuis en zorg er voor dat we het nieuwe seizoen met een schone lei kunnen gaan beginnen! Voor vragen en/of opmerkingen graag een mailtje naar edhet@telfort.nl of info@kv-klimop.nl

Hetty van der Hulst
KV Klimop Asten