Zaalprogramma online

Sinds vandaag staat het zaalprogramma online. Deze is bij alle teams op de teampagina te vinden. Later deze week zal het vervoersschema op deze zelfde pagina’s online komen. Hierbij nog enkele aandachtspunten:

Thuiswedstrijd op 9 en 16 december:
Op zaterdag 9 en zaterdag 16 december speelt KV Klimop haar thuiswedstrijden in de sporthal in Deurne (de Peelhorst). Helaas is de Schop deze 2 zaterdagen niet beschikbaar. Wedstrijden op deze dagen worden meegenomen in het vervoersschema.

De Schop – eerste wedstrijd vanaf 12:15
Wanneer op zaterdag de wedstrijd om 12:15 begint is de zaal vanaf 12:00uur beschikbaar om warm te lopen en om in te schieten. We verzoeken de teams om tot 12:00uur in de kleedkamers te wachten.

Afmelden
In de zaal is het erg lastig om wedstrijden te verzetten. Daarom het verzoek om je zo min mogelijk af te melden bij je coaches. Mocht je toch een keer als hoge uitzondering verhinderd zijn dan dit graag zo snel mogelijk doorgeven.

Niet trainen op
-Vrijdag 22 december
-Hele kerstvakantie verder
-Vrijdag 9 februari (Carnaval)