Vrijwilligersavond – zaterdag 22 april – Geef je nu op!

Voor alle vrijwilligers organiseert Klimop ook dit jaar weer een gezellige avond. Hiermee bedanken we iedereen die het afgelopen jaar een steentje heeft bijgedragen aan onze club.

Zaterdag 22 april 2017 – 19.00 uur

De organisatie is dit jaar in handen van de rommelmarktcommissie. We beginnen de avond met een heerlijke barbecue. De avond begint hierdoor ook al wat vroeger dan normaal, deze keer wordt iedereen om 19.00 uur verwacht. Hierna is er natuurlijk nog alle ruimte om te kletsen en wat te drinken.

Iedereen die zich aangesproken voelt als vrijwilliger van Klimop is van harte welkom op deze avond. Of je nu elke week als trainer of coach langs het veld staat, jaarlijks helpt bij een activiteit, regelmatig bardienst draait, lid bent van een commissie of meehelpt om onze locatie op orde te houden.

Je kunt je hieronder opgeven, doe dit a.u.b. uiterlijk 8 april!

We hopen natuurlijk op veel aanmeldingen zodat het voor iedereen een gezellige avond wordt.

De rommelmarkt-commissie