Update privatisering: We zijn er bijna!

Beste Klimoppers,

Zoals de meeste van jullie weten is het bestuur druk doende met de privatisering van het clubgebouw. De gesprekken met de gemeente zijn in een afrondende fase en de concept overeenkomst is opgesteld.

Omdat we het clubgebouw onder willen brengen in een stichting zijn we de laatste tijd actief bezig geweest met het werven van nieuwe vrijwilligers voor het nieuwe stichtingsbestuur. Op dit moment zijn we zover dat we jullie kunnen mededelen dat het gelukt is om dit bestuur te vormen en zal de stichting op korte termijn opgericht gaan worden.

Na oprichting van de stichting kan de privatisering dan eindelijk compleet afgerond worden waardoor we als vereniging kunnen gaan starten met de verbouwplannen.

Zoals jullie zullen begrijpen staan we voor de nodige uitdagingen, en is alle hulp welkom. Dit gaat niet alleen om handjes tijdens eventuele verbouwingswerkzaamheden maar dit is natuurlijk van toepassing op andere gebieden. Op dit moment zijn we nog druk op zoek naar vrijwilligers voor onder andere de accommodatiecommissie en de sponsorcommissie.

Ben jij het commerciële talent dat we zoeken voor de sponsorcommissie, of de handige Harrie voor de accommodatiecommissie? Dan horen we dat natuurlijk graag! Heb je interesse, neem dan contact op met Bjorn van Oosterhout via bestuur@kv-klimop.nl.

Heb je nog andere ideeën voor de privatisering/verbouwing? Ook dan kun je terrecht bij Bjorn van Oosterhout (bestuur@kv-klimop.nl).

Met vriendelijke groet,

Bestuur KV Klimop.