Seizoensopening 17 september

Normaal gesproken vindt de seizoensopening met allen leden plaats tijdens de eerste wedstrijd van Klimop 1. Nu hebben we tijdens het buitenseizoen geen Klimop 1 en is er besloten om de seizoensopening te doen tijdens de eerste wedstrijd van de A1. Nu hopen we natuurlijk dat zoveel mogelijk man komen om ons Klimop A1 aan te moedigen.

Aansluitend aan de wedstrijd zal er voor alle klimoppers, trainers en coaches lekker broodjes hamburger, knakworst of kaas zijn.

Datum: 17 september
Aanvang wedstrijd: 15:30
Verwachte eindtijd: tussen 17:30 en 18:00, er is natuurlijk een mogelijkheid om nog gezellig na te borrelen, maar dit is dan wel op eigen kosten.
Kosten: Voor klimoppers, coaches en trainers is er onbeperkt ranja, koffie, thee en broodjes hamburger, knakworst of kaas. Wilt u als niet klimopper langskomen en mee-eten, dan tellen we daarvoor €2,50 per persoon

Nu gaan we er vanuit dat (bijna) iedereen er is, maar in verband met de inkoop is het wel fijn als je jezelf even opgeeft via onderstaande google forms!