Pupil van de week bij thuiswedstrijden Klimop 1

Gedurende deze zaalcompetitie zullen de thuiswedstrijden van Klimop 1 in de Schop voorzien zijn van een Pupil van de Week. Deze pupil – afkomstig uit onze pupillen D, E of F – mag van dichtbij meemaken hoe het vaandelteam van Klimop zich voorbereidt op een wedstrijd, mag vervolgens de wedstrijdbal overhandigen aan de scheidsrechter en plaatsnemen op de reservebank van Klimop. Dit alles wordt begeleid door Merel Moors, stagiaire MBO Sport en Bewegen.

In de rust van de wedstrijd mag de pupil gedurende 3 minuten doorloopballen nemen. Hiervan wordt de score bijgehouden en de winnaar krijgt aan het einde van zaalcompetitie … Ja dat blijft nog even een verrassing. Als Pupil van de Week krijg je in elk geval een mooi sportshirt met daarop dat je Pupil van de Week bent, een oorkonde en een snoepzak.

Afgelopen zondag heeft Lindy Adriaans het spits afgebeten. Zij kwam tot een mooie score van 10 doorloopballen. Foto’s hiervan waren eerder al te zien op de Klimop-site. Komende zondag is het de beurt aan Fleur van Bree. Het is natuurlijk leuk als zowel de Pupil van de Week als Klimop 1 kan rekenen op een flink aantal supporters.

pvdw_lindy