Overlijden: Jos Cortooms (ere-lid)

Op dinsdag 2 maart hebben wij vernomen dat Jos Cortooms, erelid van KV Klimop, is overleden.

Jos is voor zijn activiteiten voor de vereniging onderscheiden als Ridder in de orde van Oranje-Nassau. Hij was 60 jaar lid van Klimop.

Enkele herinneringen:

• Jos is niet alleen erelid, maar ere-voorzitter.
  • Hij heeft in de jaren ’70 het gebouw aan de Beatrixlaan gebouwd en (tot aan de renovatieplannen van enkele jaren terug) hier met een groot aantal vrijwilligers het onderhoud gedaan. Hij was in die jaren de drijvende kracht van de onderhoudscommissie. Zijn kennis van de bouw kwam daarbij natuurlijk heel erg van pas.
  • Samen met het hele gezin was Jos op veel meer fronten actief: trainen/coachen, chauffeur, zaalwacht, bestuurslid (waaronder dus vele jaren als voorzitter) maar ook als ouder van 3 actieve kinderen vaak langs de lijn te vinden.
  • Vanuit zijn politieke achtergrond was hij een lijntje naar de Gemeente Asten voor ons.

Wij zijn hem dankbaar voor alles wat hij voor de vereniging heeft betekend.

Wij wensen Mia en familie veel sterkte toe.

Bestuur en leden KV Klimop