Mogelijke kampioenschappen en nieuw team, Klimop E3 !

Mogelijke kampioenschappen
Nog een ruime maand en dan zit de zaalcompetitie 2017-2018 er alweer op. Nog 37 wedstrijden waarin enkele teams nog strijden om het kampioenschap:

Klimop E2: Heeft net als DAKOS E4 het minste verliespunten in de poule, met nog 5 te spelen wedstrijden heeft dit team het kampioenschap dus nog in eigen hand. Met name het beperkte aantal tegengoals (11 in 9 wedstrijden) valt hier erg op

Klimop E1: Heeft 6 verliespunten, de nummers 1 en 2 (De Merels en De Peelkorf) ieder maar 2 verliespunten. Theoretisch gezien kan het nog maar zijn ze wel afhankelijk van wat misstappen van de koplopers.

Klimop D2: Staat op dit moment 2 punten achter de nummer 1, MKV D1. Op zaterdag 17 februari speelt Klimop D2 in Gemert tegen deze koploper en kan het gat dus direct dichten. Doen ze dit dan hebben ze het kampioenschap weer in eigen hand.

Klimop A1: Heeft pas 7 wedstrijden gepeeld, waarin wel het pas 2 keer verloor. Ze hebben nu evenveel verliespunten als OJC 98 A1 (al 10 gespeeld) en Rust Roest A1 (al 9 gespeeld). Het wordt een spannend eind van de zaalcompetitie maar Klimop A1 heeft het kampioenschap nog wel in eigen hand.

Kom alle teams nog flink aanmoedigen tijdens de laatste zaalwedstrijden !!

De jeugdteams die kampioen worden, worden weer gehuldigd in onze eigen kantine, de datum en tijdstip zal binnenkort bekend gemaakt worden.

Wederom een nieuw team, vanaf 2e helft veldcompetitie
Bij de start van de zaalcompetitie hebben we Klimop F1 kunnen verwelkomen als nieuw jeugdteam. Ook bij start van de 2e helft van de veldcompetitie verwelkomen we weer een nieuw jeugdteam. Dat brengt het totaal aan jeugdteams op 10 !

Naast Klimop E1, E2 en F1 gaat ook Klimop E3 competitie spelen. De teams worden heringedeeld voor de laatste fase van het seizoen 2017-2018 zodat iedereen op z’n eigen niveau wedstrijden kan spelen.

Binnenkort vind hiervoor overleg plaats tussen de trainers/coaches en de Korfbal Technische Commissie en daarna zullen de kinderen en ouders ingelicht worden.

Maar eerst allemaal een prettige carnaval gewenst, waarbij we als Klimop flink feest gaan vieren met Prins Jorn d’n Uurste.

Korfbal Technische Commissie