Koppelschieten – Pouleindeling (Er is nog 1 plek vrij bij de senioren!)

De poule-indeling voor aanstaande zaterdag is bekend, loting heeft gezorgd voor deze poulesamenstelling. Kijk in de bijlage om te zien tegen wie je gaat spelen in de poulefase van het koppelschieten.

Wij verwachten de jeugd om uiterlijk 10.45u bij KV Klimop, de volwassenen om 14.00u. De laatste wedstrijd bij de jeugd wordt gespeeld om 14.35u. Bij de volwassenen is het toernooi op zijn vroegst afgelopen om 18.30u, de finale wordt ruim een uur later rond 19.45u gespeeld.

Nieuw bij de jeugd is de wisselbokaal. Deze is kleiner als die bij de volwassenen, maar van een formaat waarmee zeker indruk gemaakt wordt als de winnaars deze laten zien in hun klas!

Bij de volwassenen zijn we nog op zoek naar één laatste koppel! Wie zich het eerst meldt kan nog meedoen! Ook voor de kantine zoeken we nog vrijwilligers die die dag kunnen helpen.

Tot zaterdag!

Opgeven