Klimop legt het af tegen sterker spelend BMC

Klimop1–BMC1 Eindstand: 10-15 (5-10) 09-03-2014

Klimop legt het af tegen sterker spelend BMC

Na een onderbreking van drie weekenden speelde korfbalvereniging Klimop uit Asten vandaag haar laatste competitiewedstrijd in de zaal. De uitslag van de wedstrijd was voor de ranglijst niet meer van belang: beide ploegen komen niet meer in aanmerking voor een promotie- of degradatieplek.

Klimop begon de wedstrijd met een felle verdedigende tactiek. De ploeg kwam hierdoor aardig uit de startblokken en de beginfase ging gelijk op. BMC wist echter snel het initiatief naar zich toe te trekken en toonde zich zowel sterker in de duels onder de korf als in de aanvallende duels voor in het vak. Hierdoor wist Klimop nooit echt een bedreiging te worden voor de Berlicumse tegenstander. Eindstand: 10-15.