Klimop is zichzelf niet en verliest feestwedstrijd

Klimop 1 – Triade 1 : 14-20

De wedstrijd stond in het teken van de opening van het kunstgrasveld en was omgeven door festiviteiten.

In een gelijk opgaande beginfase laten Klimop en Triade zien aan elkaar gewaagd te zijn. De ploeg uit Langerak pakt het initiatief maar Klimop weet bij te blijven. Na twintig minuten spelen staat een score van 6-5 in het voordeel van Klimop op het bord.

Het laatste kwartier van de eerste helft laat een kentering in de wedstrijd zien: Triade speelt overtuigend en heeft een hoog rendement. Klimop heeft hier geen antwoord op en kijkt bij rust tegen een achterstand aan.

Na de pauze gaat Triade door in het ritme waar men voor de rust mee is geëindigd en loopt uit naar een voorsprong van 5 goals. Die marge komt niet meer in gevaar, 14-20.