Klimop C1, C2 en E1 strijden om het kampioenschap

Afgelopen zaterdag won Klimop C2 verrassend, maar zeer verdiend, van de koploper Gazelle C1 (5-1). Door dit resultaat kan Klimop C2 bij winst vanavond gelijk komen met Gazelle C1 en gezamenlijk kampioen worden. De wedstrijd start vanavond (dinsdag 7 okt) om 19.00u op ons eigen kunstgrasveld.

Afgelopen zaterdag won Klimop C1 zeer overtuigend van Mariarade C1 (14-0). Rest nog één wedstrijd tegen Eymerick C1, de nummer 2 in de rangschikking. Eymerick C1 kan bij winst op Klimop C1 nog gelijk komen en dat zou een gedeelde eerste plek betekenen. Klimop C1 zal er dan ook alles aan doen om deze wedstrijd te winnen en alleen kampioen te worden. De wedstrijd wordt a.s. zaterdag (11 okt) gespeeld in Heeze, aanvang 10.00 uur.

Ook Klimop E1 speelt tot dusver een prima seizoen en kan a.s. zaterdag gedeeld kampioen worden. Er zal dan wel gewonnen moeten worden van OEC E1, dat met een indrukwekkend doelsaldo (70-7) bovenaan staat. Het zal een zware opgave worden maar de kinderen gaan ervoor. De wedstrijd start a.s. zaterdag (11 okt) om 9.30u op ons eigen kunstgrasveld.

Alle teams heel veel succes gewenst in de kampioenswedstrijden. Ze kunnen alle support langs de lijn goed gebruiken.
De datum waarop de kampioenen gehuldigd worden wordt binnenkort bekend gemaakt.