Jubilarissen gehuldigd

Op maandag 23 september heeft KV Klimop, tijdens de jaarvergadering, Jo Cortooms en Gisela Cortooms gehuldigd met respectievelijk 70 en 40 jaar lidmaatschap. Na de jaarvergadering zijn de jubilarissen van afgelopen seizoen in het zonnetje gezet.

Jo Cortooms is 70 jaar lid van Klimop. Ze was er vanaf het eerste uur bij, waarbij ze in het begin nog bij damesvereniging KV Klimop speelde en de overstap naar het gemengde korfbal meemaakte. Jo is naast het zelf actief korfballen ook actief geweest binnen allerlei andere functies binnen de vereniging zoals het verzorgen van trainingen en het coachen van jeugdteams. Jo is, als lid van het eerste uur, eerder al benoemd tot erelid van KV Klimop.

Naast Jo, was Gisela Cortooms 40 jaar lid. Zij heeft jaren actief en vol passie gekorfbald bij KV Klimop, tot enkele jaren geleden nog in de midweek. Ook zij heeft naast het spelen van wedstrijden ook haar steentje bijgedragen bij het geven van trainingen en coaching.

Voorzitter Bjorn van Oosterhout had voor beide jubilarissen een persoonlijk woordje en een bos bloemen.