Jaarverslag KV Klimop 2014/2015

Op woensdagavond 26 augustus vindt de jaarvergadering van KV Klimop plaats. In tegenstelling tot andere jaren wordt het jaarverslag niet meer bij iedereen thuis bezorgd. We hopen dat jullie allemaal via deze weg het jaarverslag bekijken.

>> Jaarverslag KV Klimop – 2014-2015 <<

Daarnaast liggen op de avond zelf vanaf 19.30 uur de financiële stukken ter inzage. Aanvang van de vergadering is 20.00 uur. Het bestuur zal hier terugblikken op het afgelopen seizoen. Tevens zullen de resultaten van alle commissies aan bod komen. Vanzelfsprekend is er de gelegenheid tot vragen stellen.

Klimop bestaat door en voor onze leden en juist een jaarvergadering is een plek om je stem te laten horen.

Graag nodigen wij alle leden en ouders van (jeugd-)leden van harte uit hierbij aanwezig te zijn.

Bestuur KV Klimop