Ga 16 mei naar de Pandoer en sponsor Klimop

16 mei 20.00u – 01.00u : Pandoer door de jaren heen !

Stimuleer zoveel mogelijk leden, vrienden, kennissen en familie om naar het meest veelzijdige feest van Brabant te komen.

De Pandoer door de jaren heen is een avond voor jong en oud. Diverse zalen, ’60 tot NU, verschillende dj’s, zalen geheel in stijl van de muziek en niet te vergeten. Inclusief; bier, fris, wijn, mixdranken en  eetgelegenheden!

Unieke sponsor-actie;

De Pandoer sponsort van elk verkocht kaartje € 5,- aan uw vereniging naar keuze! Iedereen die een kaartje (of meerdere kaarten) koopt, mag zelf bepalen naar welke vereniging zijn/ haar bijdrage gesponsord wordt. Zo kunt u uw vereniging óók een warm hart toedragen door met al je vrienden naar deze gezellige avond te komen.

We sluiten geen enkele vereniging uit. Kortom; Nog nooit zo snel en makkelijk uw vereniging aan een nieuwe (grote) sponsor geholpen!

Ga naar http://www.pandoer.nl voor meer informatie.
Klik hier voor de flyer van de Pandoer