De Vrienden van Klimop

Klimop bestaat 75 jaar en daar zijn we trots op! Dit laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Er is al flink reclame gemaakt voor het jubileumweekend 20-21-22 mei a.s.

Net als 5 jaar geleden vragen we jullie aandacht voor het volgende initiatief: ‘De Vrienden van Klimop’. Voor € 75,00 wordt je Vriend(en) van Klimop. Het opgehaalde bedrag willen we dit keer besteden aan een digitaal scorebord.

Vriend(en) van Klimop worden kan natuurlijk op verschillende manieren!
• Individueel
• Met het bedrijf
• Als team
• Als ouders van een team
• Als vriendengroep
• Als familie
• Of op wat voor manier dan ook…

Wil jij graag Vriend(en) van Klimop zijn? Stuur dan een e-mail naar jubileum@kv-klimop.nl en geef even aan op wat voor manier en onder welke naam jij deel wil nemen. Wil je meer informatie of heb je vragen? Stuur dan ook even een e-mail of spreek iemand van de organisatie aan.

Deelname aan dit initiatief kost eenmalig 75 euro. Gedurende het jubileumweekend zullen we laten zien wie onze Vrienden zijn en is er natuurlijk nog de mogelijkheid om je aan te melden, dat hoeft dan niet per se per e-mail maar mag ook gewoon bij iemand van de jubileumcommissie of bestuur.

Een overzicht van de Vrienden van Klimop is hier te vinden, ook die van het 70-jarig Jubileum van 5 jaar geleden.

Met sportieve groet,

Jubileumcommissie en bestuur KV Klimop