Coronavirus

Zoals bij veel verenigingen heeft ook Klimop aandacht voor de gevolgen van het Coronavirus.

Er worden ons steeds meer vragen gesteld, gaan trainingen door, hoe is het met de verkouden kinderen of de hoestende trainer/coach?

KV Klimop volgt de richtlijnen van het KNKV en het RIVM/GGD. Alle richtlijnen die hier gelden zijn ook van toepassing voor Klimop.

Dus als er leden, ouders van leden, trainers/coaches verkouden zijn, hoesten of koorts hebben dan vragen we u om, conform de richtlijnen te handelen en thuis te blijven.

Als er geen verschijnselen zijn dan kan er gewoon getraind worden. Klimop zal de situatie omtrent het Coronavirus blijven monitoren en indien noodzakelijk aanvullende maatregelen treffen.

We adviseren u om de site goed in de gaten te houden voor de laatste actuele informatie.