Carnaval met Klimop

Beste (jeugd)leden,

Zoals niemand ontgaan zal zijn is onze Jorn I prins van Klotland. Dit willen we als vereniging natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan. Daarbij is dit de uitgelezen kans om onze vereniging op een leuke, speciale manier op de kaart te zetten in Asten. Afgelopen weken hebben een aantal Klimoppers bij elkaar gezeten om hier invulling aan te geven. We willen Klimop tijden de volgende twee activiteiten laten zien:

• Prinsenreceptie
  • D’n optocht

We hopen dat bij beide activiteiten zoveel mogelijk leden of andere betrokkenen aanwezig zullen zijn. Op deze manier kunnen we de carnaval voor prins Jorn I nog specialer maken. Hiervoor vragen we of iedereen zich zoveel mogelijk wil aanmelden, zodat we een idee hebben van de belangstelling. Maar ook zonder aanmelding ben je welkom!

De prinsenreceptie (maandag 12 feb) begint om half 11 en om 11:20 staat de felicitatie van Klimop op het programma. We willen met zoveel mogelijk mensen het podium betreden.
Maandagmiddag staat de optocht door Asten op het programma. We hopen met een grote groep (jeugd) hieraan deel te kunnen nemen.

Prinsenreceptie Optocht
Wanneer Maandag 12 feb
10:30
Maandag 12 feb
14:30
Wie Jeugdleden, Leden, Ouders van leden, Oud-leden Jeugdleden, Leden, Ouders van leden, Oud-leden
Waar De Klepel Nog niet bekend

Opgeven niet verplicht, wel wenselijk!