Schoolkorfbaltoernooi 2017

Beste deelnemers,

Voor de tweede keer sinds het ontstaan van het schoolkorfbal toernooi vindt het toernooi buiten op de eigen velden van KV Klimop plaats. Sinds enkele jaren beschikt KV Klimop over 2 mooie kunstgrasvelden welke perfect zijn voor een toernooi zoals dit.

Op vrijdag 14 april organiseren we daarom voor de 47e keer het schoolkorfbal toernooi voor de basisscholen uit Asten, Heusden en Ommel. Er doen dit jaar 38 teams mee uit de groepen 3 tot en met 8. Dit betekent weer een vol programma.
De groepen gaan strijden om de diverse bekers en daarnaast staat voor groep 8 natuurlijk ook weer de wisselbeker op het spel. Vorig jaar is deze gewonnen door het team van basisschool het Talent.

Het toernooi zal plaatsvinden op sportpark “‘t Root” in Asten. Het toernooi is gratis toegankelijk voor alle belangstellende. We hopen dan ook op veel toeschouwers die hun favoriete ploeg komen aanmoedigen of die gewoon een aantal leuke korfbalwedstrijden willen zien.

Graag willen we alle deelnemers veel succes en plezier wensen tijdens deze sportieve middag.

Namens korfbalvereniging Klimop,
Erik Swinkels

Download het programmaboekje

Coaches worden verzocht zich aan te melden bij de wedstrijdleiding zodra ze aanwezig zijn!

Groep 3/4 Groep 5/6 Groep 7/8
Eerste wedstrijd: 16:00 16:00 15:45