Trainingen i.v.m. regenval

Sinds we beschikken over twee kunstgrasvelden zal het afgelasten van trainingen en wedstrijden door regenval niet vaak voorkomen, alleen als de velden zo onder water staan dat er niet getraind kan worden. Natuurlijk worden de trainingen en wedstrijden wel afgelast als ook onweer een rol speelt.

Voor vanavond laten we de beslissing om wel of niet te trainen bij de trainers. Mocht er besloten worden toch te trainen dan kan er natuurlijk altijd geschuild worden in de kantine, mocht de regenval op momenten te hevig zijn.

17.15 uur: Op dit moment hebben de trainers van Klimop F1, E2 en E1 besloten NIET te trainen. Hetty zal de ouders/kinderen opvangen die tot op heden alleen nog proeftrainingen hebben gevolgd en waar we nog geen gegevens van hebben.

18.00 uur: De trainers van Klimop D1 en D2 hebben besloten om vanavond ook niet te trainen.