KV Eymerick organiseert clinic voor jeugd met Oranjespelers (Geef je nu op!)

Korfbalvereniging KV Eymerick (Heeze) bestaat dit jaar 40 jaar. En ze willen dat graag met ons vieren.

Op dinsdag 6 september 2016 komt het Nederlands Korfbalteam naar Heeze. Vanaf 20.00 uur wordt er een onderlinge wedstrijd gespeeld in sporthal De Pompenmaker in Heeze. Dit als voorbereiding op het EK in oktober in Dordrecht.
De Wereldkampioenen blijven ook woensdag 7 september nog in Heeze en de Internationals gaan in de middag een clinic van ongeveer een uur verzorgen voor oa jeugdleden van Klimop!!!

Dit is toch helemaal te gek! Eindelijk komt het topkorfbal naar het zuiden van het land!

Hierbij nodigen we jullie uit om in te schrijven voor de clinic van woensdag 7 september. Vanaf 13.30 uur ontvangst en vanaf 14.00 uur start van de clinic.

Ook graag bij de wedstrijd van het Nederlands team zijn? Bestel dan zo spoedig mogelijk je kaartjes via eymerick.heeze@knkv.nl, kosten €3,00 per stuk. Na het voldoen van het verschuldigde bedrag, sturen we de toegangsbewijzen naar u toe.

Jullie komen toch ook? Reageer snel, we hebben maar een kleine 250 kaartjes
beschikbaar.