Uitnodiging feestavond Niobe

Beste Klimop

Namens de Pinkstertoernooicommissie van Handbalvereniging Niobe ben ik blij om iets nieuws aan te kondigen.

Afgelopen jaar hadden we als club een gezellig jubileumfeest georganiseerd in de tent. We kregen daar veel goede reacties op en zijn hierdoor geïnspireerd.

Vorig jaar hadden we een feest voor de club. Dit jaar wordt het een feest voor Asten en omstreken!

Er is een band geregeld die covers speelt met meezingers, feest en rocknummers dus voor iedereen maken ze er een gezellige avond van. Met vele jaren ervaring, veelal voor honderden feestgangers, staat er dus een mooi programma.

Lijkt het jullie gezellig dan probeer de gehele club mee te krijgen!

Voor vriendengroepen of families hebben we vriendentickets. Met een vriendenticket voor 10 personen krijg je 10 losse kaarten maar betaal je er maar 9!

Deze kaarten zijn te bestellen via toernooi@niobe.eu voor € 5,- per stuk of € 45,- voor een vriendenticket. De feestavond is op zaterdag 14 mei van 19:30 uur tot 00:30 uur op jullie eigen Klimop-terrein.

Daarnaast het jaarlijkse recreantentoernooi op zondag. Een leuke manier om sportief bezig te zijn, plezier te beleven en meteen te ervaren hoe leuk de handbalsport kan zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met feestelijke groet,
Loran Schlangen