Bram Knoops wint 3e KlimOpen van 2015

Afgelopen zondag, 27 december, werd er weer gedart in onze eigen kantine. De 3e KlimOpen van 2015 stond op het programma, dit keer met 20 deelnemers.

Er werd gespeeld in 4 poules van 5 deelnemers. In de poulefase werd er best-of-3 gespeeld en de nummers 1 en 2 zouden zich plaatsen voor de kwartfinale.

Uitslagen kwartfinalewedstrijden (best-of-5):

Michael – Bjorn van Oosterhout : 2-3
Henk Peeters – Dirk Cortooms : 1-3
Dirk Fransen – Ruud Raijmakers : 2-3
Tom Derks – Bram Knoops : 1-3

Na de twee halve finale wedstrijden wisten Bjorn en Bram zich te plaatsen voor de finale:

Bjorn v Oosterhout – Ruud Raijmakers : 3-0
Dirk Cortooms – Bram Knoops: 2-3

De finale was erg spannend maar Bram wist uiteindelijk toch te winnen met 3-2. Hij heeft hiermee zijn eerste KlimOpen-titel te pakken (bekijk hier de historie). De kleine finale om de 3e plek werd met 3-2 gewonnen door Dirk Cortooms.

De hoogste finish van de middag, namelijk 91, werd gegooid door Tom Derks en Dirk Fransen. Ook werd er 1 maal 180 gegooid, door finalist Bjorn van Oosterhout.

Na de prijsuitreiking werd er nog wat nagepraat aan de bar onder het genot van een hapje en een drankje.

De eerste KlimOpen van 2016 zal binnenkort aangekondigd worden. Houd daarom deze site, Twitter en Facebook goed in de gaten.

John van Oosterhout / Rob Cortooms