De veldcompetitie gaat komend weekend weer van start

A.s. weekend start de 2e helft van de veldcompetitie weer voor alle team, ze komen allemaal in actie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Een kort overzicht:

Klimop 1 werd in de zaal knap 2e plek achter kampioen DKB. Voor de zaal wist Klimop 1 daarentegen maar 2 keer te winnen en staat op een 6e plek Om op het veld uit de gevarenzone te blijven zullen nog enkele wedstrijden gewonnen moeten worden, te beginnen in Roermond tegen Ready ’60 waar dit seizoen nog niet van verloren werd.

Klimop 2 wist voor de zaal geen enkele wedstrijd te winnen, in de zaal wisten ze de helft van de wedstrijden (5W, 5V) winnend af te sluiten. Terug op het veld moet het mogelijk zijn om voor de bovenste plaatsen mee te strijden.

Klimop B1 speelt, na een zwaar zaalseizoen (2W, 2G, 8V) een klasse lager waarin de dames moeten kunnen strijden om het kampioenschap.

Klimop C1 werd voor de zaal kampioen en wist in de zaal in een hogere klasse een 2e plaats te behalen. In deze klasse zullen ze ook op het veld weer mee moeten kunnen strijden om het kampioenschap.

Ook Klimop C2 werd voor de zaal kampioen en speelt nu een klasse hoger waarin de dames moeten laten zien wat ze waard zijn.

Klimop C3 speelde voor en in de zaal in een te hoge klasse waarin bijna alle wedstrijden verloren gingen. Nu spelen ze een klasse lager waarin ze zeker meer punten gaan pakken.

Klimop D1 was de eerste kampioen in de zaal. Mede door deze prestatie spelen ze een klasse hoger waarin de dames hopelijk kunnen laten zien ook dat niveau aan te kunnen.

Klimop D2 werd zowel voor de zaal als in de zaal 3e tegen dezelfde tegenstanders. Op het veld komen ze nu andere tegenstanders tegen, waartegen alle kansen weer open liggen.

Klimop E1 werd voor de zaal 3e en in de zaal 2e. Veel nieuwe tegenstanders nu op het veld waarin zal moeten blijken of een 1e plek een logisch vervolg is.

Klimop F1 behaalde in de zaal het kampioenschap. En tegen dezelfde tegenstanders moet dit op het veld ook weer mogelijk zijn.

Alle teams heel veel succes in de 2e helft van de veldcompetitie en de supporters zijn natuurlijk uit en thuis van harte welkom om hun team(s) te komen aanmoedigen.