Korfbalvereniging Klimop weer aan het groeien!

Onderstaand bericht was onlangs ook al te vinden op Siris: http://siris.nl/sport/article/290082/ledenaantal-kv-klimop-groeit/

Na een jarenlange periode waarin het ledenaantal sterk onder druk stond, heeft korfbalvereniging Klimop uit Asten de weg omhoog weer gevonden.

Vorig jaar werd een grotendeels vernieuwd bestuur geïnstalleerd en de werkgroepen flink aangevuld met diverse nieuwe leden. Deze veranderingen lijken nu hun vruchten af te werpen. Naast de twee stabiele seniorenteams beschikt men momenteel over een 6-tal jeugdteams. Met ingang van het nieuwe seizoen start Klimop nu met 8 jeugdteams, waarvan een tweetal gemengd. Daarmee lijkt Klimop haar status als gemengde korfbalvereniging vast te kunnen houden.

Voor het eerst sinds jaren zal er ook weer een kangoeroeclub actief zijn voor de allerkleinsten. Alle kinderen tussen de 3 en 6 jaar, zowel jongens als meisjes, zijn hier welkom. Een keer per maand organiseert KV Klimop voor hen op zaterdagochtend een sportieve maar vooral ook leuke activiteit waarbij de kinderen leren om te bewegen, gezond en sportief bezig zijn en balgevoel ontwikkelen. Maar vooral mogen ze hier plezier maken!

Voor alle leeftijden, inclusief de kangoeroeclub, kan nu aangemeld worden voor het nieuwe seizoen. Kijk hiervoor op onze site www.kv-klimop.nl of mail naar info@kv-klimop.nl.

Heb je interesse maar geen of weinig ervaring met het korfbal, dan is het natuurlijk mogelijk om een aantal proeftrainingen mee te doen.