Martin vd Heuvel winnaar KlimOpen darttoernooi !

Op zondag 23 februari was het weer tijd voor het KlimOpen darttoernooi in onze eigen kantine, ditmaal de eerste editie van 2014. De vorige editie (29-12-13) werd gewonnen door Ruud Raijmakers.

In totaal waren er 26 deelnemers aanwezig. het hoogste aantal in jaren! Voor het eerst dit jaar ook een vrouwenpoule aanwezig. Vanuit betrouwbare bronnen heeft de organisatie begrepen dat de vrouwen volgende keer gewoon meedoen om de hoofdprijs!

Om 15.00 uur werd gestart met de eerste poulewedstrijden. Na de poulewedstrijden konden 8 deelnemers starten met de kwartfinale. Vanaf de kwartfinale moesten er 3 legs gewonnen worden. De kwartfinalewedstrijden leidden uiteindelijk tot de volgende twee halve finale wedstrijden (met tussen haakjes de uitslagen):

Ruud Raijmakers – Youri : 3-0
Martin vd Heuvel – Paul Ceelen : 3-2

De spannende finale werd gewonnen door Martin vd Heuvel (3-2). Bij de vrouwenpoule ging de overwinning naar Marly van Kemenade.

De wedstrijden waren rond 21.00 uur afgelopen, daarna is er nog nageborreld aan de bar. Een zeer geslaagd toernooi voor de organisatie.

Wanneer de volgende KlimOpen gespeeld wordt, is nog niet bekend. Houdt deze site,  Facebook en Twitter daarom goed in de gaten.

John van Oosterhout