Klimop B1 heeft geen moeite met Tilburg B2

Klimop B1 heeft in de thuiswedstrijd tegen Tilburg B2 een 13-1 overwinning kunnen bijschrijven.

Het strijdplan was van meet af aan duidelijk, en Klimop start dan ook met de volle overtuiging. Tilburg was geen schim van de ploeg die het in de uitwedstrijd was. Mede doordat de verdedigende druk goed opgevoerd werd kwamen ze er niet uit. Klimop zet hier zelf goede aanvallen tegenover en promoveert goede kansen tot doelpunten, wat voor rust al een beslissende 9-1 stand liet zien.

Na rust gaat Klimop verder waar het gebleven was. Doordat de wedstrijd op een dood spoor belandde bleef de score steken op slechts 13-1, waar dit meer had kunnen zijn. Maar er mag tevreden terug gekeken worden op dit resultaat.

Rens van Heugten