Kangoeroes

Wat is de Kangoeroe Klup?
De Kangoeroe Klup is voor jongens en meisjes van 3 tot en met 6 jaar. Tijdens de trainingen maken de kinderen spelenderwijs kennis met (bal) sporten. We bewegen, doen leuke spelletjes en leren ze gooien, vangen, rennen, springen en samenspelen. We spelen bij de Kangoeroes geen wedstrijden maar doen allemaal verschillende spellen en oefenvormen. Hoepels, pionnen, ballen, korven, sponzen, parcours alles om maar lekker actief bezig te zijn.

Lidmaatschap
Het Kangoeroe Klup lidmaatschap is € 57 euro voor het hele seizoen 2023-2024. Elk kind dat zich aanmeld als Kangoeroe Klup lid krijgt een mooi T-shirt van de Kangoere Klup, geheel gratis. Daarnaast wordt 4 keer per jaar de Kangoeroe Klup Nieuwsbrief ontvangen.

De eerste drie trainingen kan uw kind gratis meedoen om te kijken of het wil blijven meesporten. Tijdens de 4de trainingen ontvangt u een aanmeldformulier om uw kind aan te melden bij de Kangoeroe Klup.
Meetrainen kan altijd, hiervoor kun je contact opnemen met Hilde van Oosterhout via telefoonnummer 06-10317247.

Tijd en locatie
Trainingstijden veld: zaterdag 9.30 uur – 10.30 uur
Locatie: Sportpark ’t Root, korfbalvereniging Klimop, Beatrixlaan 44

Trainingstijden zaal: zaterdag 9.30 uur – 10.30 uur
Locatie: BS Voordeldonk, locatie Biggekruid 7

Let op: 20-05 is er geen kangoeroetraining!

Trainers
Rian Rustenburg-Bakens, Erik Rustenburg en Hilde van Oosterhout

Graag zien we jullie terug op sportpark ’t Root!

Rian, Erik en Hilde