Scheidsrechters

Als je een wedstrijd van iemand anders overgenomen hebt, dan dient dit bij Gertjan Sonnemans (scheidsrechter@kv-klimop.nl) gemeld te worden. Wanneer er bij een wedstrijd van onze eigen senioren geen scheidsrechter op is komen dagen en de wedstrijd door iemand van Klimop gefloten is dan willen wij dit ook graag weten.

Bij uitwedstrijden moet op het wedstrijdformulier achter bondsnummer de relatiecode van Klimop ingevuld worden. Dit is NJN79K9. Hou dit aub goed in de gaten!

Tot slot wensen we iedereen die moet fluiten veel succes !

Klik hier voor de spelbepalingen (versie augustus 2020).
Klik hier voor de spelregels.

Het overzicht van scheidsrechters is te vinden op de programma pagina.

Gebruik digitaal wedstrijdformulier

Ook de korfbalbond is de afgelopen tijd druk bezig geweest met digitaliseren. Dit heeft er toe geleid dat vanaf 1 februari 2016 naast de seniorenteams ook de jeugdteams verplicht gebruik moeten maken van het digitale wedstrijdformulier.

Een vereiste van het gebruik van het digitale wedstrijdformulier is dat er binnen het team 1 iemand beschikbaar is met een smartphone. Hierop moet de app Sportlinked staan en dient de gebruiker geregistreerd te zijn. Deze bijlage geeft de uitleg over het registreren in Sportlinked.

Deze bijlage geeft de uitleg over het gebruik van het digitale wedstrijdformulieren tijdens de wedstrijddag.