Rikcompetitie

Rikcompetitie seizoen 2023-2024:

We gaan weer starten met de rikavonden bij Klimop. Het heeft bijna 2 jaar stilgelegen door verschillende omstandigheden (Corona en verbouwing van de kantine). In verband met overlijden van Antoon Driessen is zijn taak overgenomen door Marcel Driessen.

Let op we beginnen om 19.45, graag tijdig aanwezig. De data voor 2023-2024 van de kaartcompetitie zijn bekend.

• We kaarten in dit nieuwe seizoen iedere maandag behalve op feestdagen.
  • Locatie: Kantine Klimop, Beatrixlaan 40 in Asten.
  • Aanvang: 19.45 uur.
  • Prijs voor leden en niet leden: € 3,00 per avond, eerste kop koffie of thee is gratis.

In totaal worden er 19 avonden gehouden, over 14 avonden en de laatste avond wordt er een totaalklassement gemaakt. Op de laatste avond valt dus de beslissing omdat deze ALTIJD meetelt voor de klassering.

Iedereen mag 4 resultaten laten vallen voor het eindklassement, bij iemand die altijd aanwezig is vervallen de 4 slechtste resultaten. Als iemand dus enkele weken afwezig is heeft iedereen de kans deze in te halen.

Voor iedere deelnemer die aan de competitie mee doet zijn er leuke eindprijzen. Ook zijn er iedere avond leuke dagprijzen.

• Nieuwe leden graag opgeven bij Marcel Driessen (telefoonnummer: 06-40996835 mailadres: driessenmarcel@hotmail.com), dit i.v.m. beperkt aantal plaatsen.
  • Laat ook even weten als u niet meer wilt deelnemen, zodat nieuwe of op de wachtlijst staande kandidaten ingepast kunnen worden.
  • Vanwege de grote belangstelling en de beperkte ruimte in de kantine kunnen er nog maar een beperkt aantal nieuwe mensen meedoen en de vrijgekomen plekken worden door de organisatie in overleg ingevuld (leden van Klimop hebben altijd voorrang).

We hopen jullie allen weer te zien voor gezellige en sportieve kaartavonden .

Namens de organisatie: Marcel Driessen, Harrie Driessen, Truus van de Kruijs, Heidi van Roy en Ruud Verheijen

Historie rikcompetitie:

Seizoen Winnaar