Klimop A1 bouwt vertrouwen op ondanks verlies

Klimop A1 heeft de uitwedstrijd tegen bekende tegenstander OJC ’98 A1 verloren met 12-7.

Voorgaande jaren boden altijd boeiende wedstrijden, zo ook vandaag. OJC ’98 begon overdonderend met een hoog tempo en veel druk. Dit leverder al vrij snel een 3-0 tussenstand op. Maar als Klimop dan haar eerste doelpunt maakt stokte het bij OJC. Klimop kwam beter in het spel en krijgt meer controle. Met een ruststand van 5-4 was alles dan ook nog mogelijk.

Na de rust wilde Klimop direct de gelijkmaker maken. Maar het begin was wederom voor OJC waardoor het gat van drie al snel hersteld was. Klimop bleef hard werken en scoorde nog mee. Maar het krachtsverschil met OJC bleek toch wat te groot, eindstand: 12-7. Maar wetende dat OJC er flink op los gescoord heeft in de eerste twee rondes, mag Klimop tevreden zijn over het gespeelde spel.

Rens van Heugten