Klimop E1 wint de eerste wedstrijd buiten

Zaterdag mochten we de eerste wedstrijd spelen op het veld. Hiervoor moesten we afreizen naar Heusden, na het instellen van de navigatie en het selecteren van de kortste route ging de lange reis van start. Na een lange autorit van maximaal 10 minuten zochten we de kleedkamers op om ons om te kleden, de buitenschoenen werden flink opgepoetst waardoor het omkleden wat langer duurde dan normaal. Onze Coach was weer vergeten dat ODC voortaan ook in het rood speelt, waardoor er hesjes geleend moesten worden van ODC. We hebben onze coach maar meteen eens even verteld dat een goede voorbereiding het halve werk is, lekker bezig coach!!

Na een paar mooie hesjes gepast te hebben van ODC mochten we dan eindelijk los, een goed en scherp begin met in de eerste 10 minuten 3 goals voor ons. Na een korte pauze starten we met de tweede 10 minuten, deze waren duidelijk wat slordiger met meerdere matige ballen en een schotpercentage van 0%, geen goals dus in de tweede 10 minuten en tijd voor de rust!

Na een mierzoete ranja begonnen we aan de derde 10 minuten, de Ranja heeft Maud duidelijk goed gedaan en ze weet bijna iedere kans door het mandje te gooien. Door de vele doelpunten in de derde helft is de wedstrijd wel gedaan, de laatste 10 minuten gaan gelijk op, eindstand 3-10.

Op naar de volgende wedstrijd, deze is thuis en wel op woensdagavond 18 april aanvang half zeven in de avond.

Groetjes Renske.