Vrijwilligers gezocht voor Spel Zonder Grenzen

Beste Leden, steunleden en ouders van leden,

We hebben al een aantal jaren vanuit Klimop vrijwilligers aangeleverd voor Spel Zonder Grenzen. Dit is erg goed bevallen door de mensen die hebben geholpen en we hebben er een mooi zakcentje voor Klimop mee opgehaald.

Daarom zijn we dit jaar ook weer op zoek naar mensen die willen helpen bij SZG.

De vrijwilligers kunnen voor de club een vergoeding krijgen van € 4,00 per uur. En als we als vereniging genoeg uren draaien kan dit zelfs oplopen tot € 4,50 per uur. Het is erg gezellig om te helpen en alles is goed georganiseerd.

Wij kunnen natuurlijk niet iedereen verplichten om te helpen, maar het zou erg fijn zijn als er veel leden of ouders van leden komen helpen. Iedereen vanaf 15 jaar mag al komen helpen in de horeca.

Maaltijden, consumpties en kleding wordt verzorgd door SZG, als je je aanmeldt als vrijwilliger.

SZG vindt dit jaar plaats op 24, 25 en 26 juni.

Geef je op samen met je teamgenoten/teamouders en dan maken we er met z’n allen een gezellig weekend van.

Je kunt je voor de volgende zaken opgeven:
– Vrijdag 24 juni: van 18.00 tot 02.00 kun je kiezen uit tap, fris, verkoop of kaartcontrole
– Zaterdag 25 juni: van 9.00 tot 18.00 kun je kiezen uit tap, fris, verkoop
– Zaterdag 25 juni: van 18.00 tot 02.00 kun je kiezen uit tap, fris, verkoop, of kaartcontrole
– Zondag 26 juni: van 9.00 tot 18.00 kun je kiezen uit tap, fris, verkoop
– Zondag 26 juni: van 17.00 tot 01.00 kun je kiezen uit tap, fris, verkoop

Geef je zo snel mogelijk op, maar uiterlijk voor eind april, via onderstaand formulier, dan kunnen wij het zo snel mogelijk bij SZG doorgeven en hebben we de meeste kans dat we met mensen van de club bij elkaar staan.

Trudy van Bussel