Teamindeling seizoen 2022-2023

Beste (jeugd)leden en ouders,

Hierbij de teamindelingen voor het seizoen 2022/2023.

In overleg met alle trainers en coaches van de jeugdteams en rekening houdend met de korfbalvaardigheden en de leeftijden van de jeugdleden, is het de KTC weer gelukt om de jeugdteams samen te stellen.

Teamindeling 2022 – 2023

Gedurende het nieuwe seizoen zal er rond de overgang van het veld naar de zaal, en later van zaal naar het veld geëvalueerd worden of de teamindelingen op dat moment nog kloppen of dat er misschien gewisseld met worden op basis van talent, leergierigheid, trainingsopkomst of discipline. Uiteraard gaat dit dan in overleg tussen de KTC en de trainers/coaches.

Mochten jij of je ouders toch nog vragen hebben, dan wil de KTCT dit graag toelichten. Aanmelden hiervoor is mogelijk tot uiterlijk vrijdag 1 juli, via de mail info@kv-klimop.nl.

Trainers / Coaches
We zijn als KTC nog druk bezig om de teams te voorzien van trainers en coaches, voor de meeste teams is dit al bekend. Maar er zijn ook nog vacatures. Mocht je als jeugdlid mee willen helpen bij de trainingen, laat het ons dan weten. Ook voor de ouders geldt, bent u bereid mee te helpen tijdens trainingen of te coachen tijdens de wedstrijden, dan horen we dat ook graag. Dit kan via info@kv-klimop.nl

Start nieuw seizoen
We hopen voor de zomervakantie het nieuwe trainingsschema rond te hebben.

Alvast een fijne zomervakantie toegewenst.

KTC KV Klimop Asten.