Start seizoen 2019/2020

Over enkele weken start het nieuwe korfbalseizoen. De indeling met trainers/coaches is bijna rond en verwachten we maandag 12 augustus te publiceren. Ook de indeling met de trainingsavonden en tijden komen komende week online.

Hier alvast de belangrijkste informatie tot nu toe:

Start trainingen:
Jeugd: Dinsdag 20 of donderdag 22 augustus
Senioren: Dinsdag 13 augustus. (Let op: ipv vrijdag 16 aug wordt er eenmalig op donderdag 15 aug getraind)

Toernooidag:
C2, D1, D2, E1, E2, E3 en E4 spelen op zaterdag 31 augustus een toernooi bij ODC (Heusden/Ommel). Verwachting is dat dit toernooi van 10.00uur tot 15.00uur duurt. Spelers ontvangen via de coaches het programma.

Start competitie:
Jeugd & Senioren starten op zaterdag 7 september met de competitie. De midweek start op dinsdag 10 september met de eerste wedstrijd.

Seizoensopening
Op zaterdag 14 september zal tegelijk met de eerste thuiswedstrijd van Klimop 1 (15:30uur) de seizoensopening plaats vinden. We hopen dat alle jeugdleden deze wedstrijd aanwezig zijn.

, ,