Poetsschema najaar 2021

Beste leden en ouders van de jeugdleden van Klimop,

Er is hard gewerkt aan de nieuwe kleedlokalen, dit met een mooi resultaat. Voor komend seizoen staat de verbouwing van de kantine op de planning. Om one thuisbasis te onderhouden hebben we hulp nodig van onze leden en ouders van jeugdleden.

Om de accommodatie schoon te houden dient er wekelijks gepoetst te worden. De aanpak van voorgaand jaar willen we graag voortzetten. We geven leden en ouders van jeugdleden de mogelijkheid om zelf te kiezen in welke week ze willen poetsen door middel van het inschrijven via de website van Klimop. Vanaf de B-jeugd verwachten wij dat de leden zelf inschrijven en de accommodatie poetsen.

Via de volgende link kun je inschrijven en zie je welke dagen beschikbaar zijn: https://www.kv-klimop.nl/vereniging/poetsen/

Er wordt gepoetst op maandagen en donderdagen. Elke avond verwachten wij 4 personen. De maandagen zijn in de weken dat de midweek op dinsdag een thuiswedstrijd heeft, zodat na de  wedstrijden in het weekend, de kleedkamers weer schoon zijn op dinsdag. Wij verwachten dat iedereen zicht minimaal 1 keer inschrijft tijdens het eerste gedeelte van de veldcompetitie (tot 4 november).

We poetsen telkens om 19.00 u, onderling kan besloten worden om eerder of later te starten.

Wat wordt verwacht van het poetsen?

Wekelijks moeten de volgende werkzaamheden worden uitgevoerd:

• Kleedlokalen
    • Vegen
    • Dweilen
    • Tegels douche afwassen + ontsmetten (extra i.v.m. corona)
    • Wasbakken afwassen + ontsmetten (extra i.v.m. corona)
    • Banken ontsmetten (extra i.v.m. corona)
  • Kantine
    • Vegen
    • Dweilen
    • Toiletten poetsen, nieuwe handdoekjes ophangen, wasbak poetsen + ontsmetten
    • Tafels afdoen
    • Stoelen afdoen
    • Bar afdoen.

Sleutels ophalen

Van de eerste persoon (onder de kolom sleutel) wordt verwacht dat deze de sleutel ophaalt. De sleutels van Klimop zijn af te halen bij Mariëtte van Bussel. Overdag op Wilhelminastraat 11, tel. 0493-691866.  ’s Avonds op Jasmijnstraat 16, tel. 693749. Graag tijdig contact opnemen met Mariëtte voor het ophalen van de sleutels. Mobiel nr. 06-20744237.

Wassen
We hebben nog geen vrijwilliger gevonden voor het wassen van de poetsdoeken, handdoeken etc. Daarom hebben we dit jaar hetzelfde systeem opgezet als bij de sleutel ophalen. Van de tweede persoon wordt verwacht dat hij/zij de was meeneemt, thuis uit wast en de schone was een week later weer terug legt in het poetshok. De schone was kan ook worden meegegeven aan uw dochter of zoon. Hij of zij kan dit aan de aanwezige trainer geven

Deadline inschrijven

We geven iedereen tot 11 september 2021 de tijd om zich in te schrijven. De lege plekken zullen daarna willekeurig opgevuld worden. Op de zondag voor de datum dat gepoetst moet worden ontvang je een herinneringsmail.

Vele handen maken licht werk. Samen houden we onze accommodatie schoon.

Bij vragen kun je terecht bij het bestuur, via bestuur@kv-klimop.nl.