Oprichtster Dory Koolen overleden

Met droefheid hebben wij kennisgenomen van het overlijden van Dory Koolen, oprichtster en erelid van onze vereniging. Ze werd 90 jaar.

Dory is een van oprichters van de vereniging ruim 70 jaar geleden. Binnen Klimop heeft zij meerdere functies bekleed. Verder was ze altijd een graag geziene gast tijdens de jubileumfeesten die natuurlijk voor haar even bijzonder waren, omdat zij dan natuurlijk ook jubileerde.

Wij willen alle familie, vrienden en iedereen die Dory lief was, heel veel sterkte wensen met het overlijden.

Tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd van Klimop 1 (13 mei) zullen we stil staan bij het overlijden van Dory.

Bestuur KV Klimop

Dory staat op onderstaande foto, waar ze onderdeel uitmaakte van Klimop 1 dat in 1957 kampioen werd in de hoofdklasse. (klik op de foto voor een grotere versie)

Boven v.l.n.r.: Trainer van ’t Hul, Toose Berkvens, Dory van den Eijnde, Wies Koolen, Mia Eijsbouts, Maria Strik, Jo Verhees en Dory Koolen. Onder: Stien Manders, Leny Mennen, Nelly Mennen, Maria Peters, Wies Verhees en Mia van Schaijk.