Opening seizoen 2021/2022

Beste ouders/verzorgers, spelers, coaches en trainers,

Het nieuwe seizoen gaat van start. Wij hopen dat iedereen heeft genoten van een heerlijke vakantieperiode en uiteraard ook weer zin heeft om met het korfballen te beginnen.

Via deze weg heetten wij als bestuur graag alle nieuwe leden en ouders/verzorgers van nieuwe leden van harte welkom bij onze vereniging. Wij hopen dat jullie veel plezier aan het korfballen en alle nevenactiviteiten gaan beleven. Mocht je vragen hebben over bepaalde zaken binnen de vereniging, stel deze dan aan de coach of trainer van het team of neem contact op met ons als bestuur (bestuur@kvklimop.nl).

Uiteraard wensen wij ook alle bestaande leden een gezellig, succesvol seizoen toe. Het is daarnaast ook een bijzonder seizoen. Op 20 mei 2022 bestaat onze vereniging 75 jaar. Houd dit weekend alvast vrij, want er zullen het gehele weekend activiteiten voor jong en oud worden georganiseerd!

Tot slot wensen wij iedereen een heel fijn en sportief seizoen toe en we hopen jullie spoedig te ontmoeten op of rondom het veld!

Bestuur KV Klimop Let op: bekijk regelmatig onze website (www.kvklimop.nl) voor het laatste nieuws!