Kantine weer in gebruik!

Aankomend weekend schenken we de eerste kop koffie in onze geheel vernieuwde kantine. De officiële opening staat gepland voor 29 mei tijdens het koppelschiettoernooi.

Maanden lang is er ontzettend hard gewerkt om de kantine te verbouwen. Het resultaat mag er wezen: een moderne kantine waar jong en oud hopelijk nog veel gezellige uurtjes mogen beleven!

Wij zijn veel dank verschuldigd aan iedereen die deze verbouwing mogelijk heeft gemaakt:
Stichting Open Deur, Gemeente Asten, Timmerbedrijf Peter Driessen (en onderaannemers), Oranjedak, Van den Heuvel – montage en onderhoud, Bohaco, ASWA Keukens, Lemmen Vloeren, Nienke Interieurstyling & Advies, Hubo Asten en bovenal alle vrijwilligers die vol enthousiasme en met onverminderde energie iedere week stonden te klussen!

We hopen jullie allemaal snel in onze vernieuwde kantine te zien!