De Rabobank Clubkas Campagne gaat weer van start!

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van haar coöperatief dividend ter beschikking als extra ondersteuning aan het lokale verenigings­leven. De Rabobank-leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Leden van Rabobank ontvangen bij de start van de stemperiode een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van donderdag 4 april t/m dinsdag 30 april mogen zij via een speciale site hun vijf stemmen uitbrengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen bepalen de hoogte van de bijdrage voor uw club.

Heb jij deze stemkaart ontvangen? Dan mag jij 5 stemmen uitbrengen aan je favoriete vereniging en we hopen dat jij ook dit jaar weer je stem geeft aan Klimop. Dit jaar werken we als Klimop samen met TWC Asten, Gemengd Koor Amuze, Vocal Surprise en het Astens Mannenkoor om elkaar in deze actie te steunen. Wij vragen de Klimoppers om, naast op Klimop, ook op deze verenigingen te stemmen.

Dus steun onze vereniging, doe mee met deze Rabobank Clubkas Campagne en breng je stem uit op deze vijf Astense verenigingen die alle steun goed kunnen gebruiken.

Ben je geen lid van de Rabobank maar wil je dit wel worden? Dan kun je je via de site van Rabobank gemakkelijk aanmelden. Helaas kun je dan dit jaar nog niet meedoen met de clubkas campagne, maar volgend jaar wel!