Carel van den Enden overleden

Afgelopen weekend bereikte ons het droevige bericht dat Carel van den Enden op 4 februari op 94 jarige leeftijd is overleden. Carel was 80 jaar lid van OEC (Helmond) en het KNKV.

Carel hoorde ook bij de mannen en vrouwen van het eerste uur bij het gemengde korfbal in Asten. Hij is tevens trainer-coach geweest van Klimop 1 in de jaren dat ze op het overgangsklasse niveau speelden (met o.a. Piet en Hans van den Eerenbeemt, Peter van Oosterhout, Louis van Horssen, Helmi Koolen, Marion en Helmie Geerts, etc).

Hij vormde altijd een vast koppel met Wim v.d. Berg, samen hebben zij vele jaren de hoogste teams getraind en gecoached. Ook hebben ze samen op latere leeftijd nog zelf bij Klimop gekorfbald. Later zijn zijn zonen Frank en Alf mede door hem bij Klimop terecht gekomen.

Hij bleef altijd trouwe korfbalsupporter, en was altijd geïnteresseerd in de resultaten van ons vaandelteam.

We wensen familie en vrienden van Carel heel veel sterkte toe.

Klik op de afbeeldingen om deze in groot formaat te bekijken