Vroegtijdig afscheid Ferry

De afgelopen week hebben we in goed overleg met Klimop 1, het bestuur en onze hoofdtrainer Ferry Visser besloten om de samenwerking voortijdig te beëindigen. Twee maanden geleden was sowieso al besloten om na dit seizoen afscheid te nemen van elkaar.

Ondanks de prima prestatie tijdens de zaalcompetitie, waar Klimop 1 zich vorige week handhaafde in de 2e klasse, zijn we allemaal van mening dat dit de beste keuze is.

Gisteren hebben de groep en Ferry al afscheid van elkaar genomen en heeft de groep Ferry bedankt voor zijn inzet tijdens dit seizoen.

We willen Ferry bedanken voor zijn inzet en enthousiasme en wensen hem het beste, zowel privé als in zijn verdere korfbalcarriere.

Het verzorgen van de trainingen en het coachen van de wedstrijden van Klimop 1 zal intern ingevuld worden.

Korfbal Technische Commissie
KV Klimop Asten